Anxietate de performanta

ANXIETATEA DE PERFORMANTA

 

Te regăsești frecvent în situații în care te sperie gândul de a susține un examen, un interviu sau ai o teama excesivă de a vorbi in public? Ţi se întâmplă adesea să te cuprindă panica în zilele sau orele de dinaintea unui examen, a unei prezentări sau a unui interviu, până în punctul în care să nu te mai poţi concentra? Dacă răspunsul tău este DA la ambele întrebări, atunci suferi de ceea ce se numește anxietate de performanţă. Este o situaţie cu care se confruntă un număr mare de oameni și care în timp, netratată, se poate transforma într-o tulburare de anxietate generalizată sau în atacuri de panică.

Aceste emoţii chinuitoare, reuşesc din păcate să saboteze de multe ori atingerea obiectivelor pe care ni le-am propus. Blocaţi în senzaţia de teamă nu reuşim să ne amintim informaţiile de care avem nevoie şi ne copleşesc gândirea logică şi memoria exact în momentele în care avem mai multă nevoie de claritate în gândire.

Avem specialişti care te pot ajuta:
• să preiei controlul asupra emoțiilor negative care te coplesesc
• să ști exact cum sa obții maximul de eficiență și performanță în situații de examinare
• să înveti tehnici uşor de aplicat pe care să le poti utiliza rapid inaintea şi în timpul unui examen

Programul nostru este compus din tehnici și instrumente fundamentate științific, care îmbină psihoterapia cognitiv-comportamentală cu hipnoterapia eriksoniană, pentru a obține rezultate palpabile într-un timp scurt.*

 Ședința 1:

  • Interviu semistructurat – identificarea nevoilor clientului
  • Psihoeducație referitoare la mecanismele implicate în anxietatea de performanță

Ședința 2:

  • Evaluarea și restructurarea stilului abordare a activitatilor pentru atingerea obiectivelor
  • Introducerea unor instrumente noi de organizare a activității

Ședința 3:

  • Introducerea unor tehnici specifice de reducere a nivelului de anxietate și a nivelului de arousal cognitiv

Ședința 4:

  • Inducție eriksoniană pentru scaderea anxietății de performanță

Ședința 5:

  • Reglare emoțională – psihoeducație și fișe explicative (inregistrarea gândurilor automate, stiluri iraționale de gândire, etc)
  • Aplicații pe restructurare cognitivă

Ședința 6:

  • Revizuirea celor mai importante si mai eficiente aspecte
  • Concluzii și feedback

Pentru eficienţă crescută, este recomandat ca durata programului să fie de 1 lună şi jumătate, cu frecvenţa de 1 şedinţă pe săptămână.

*Disclaimer: Rezultatele prezentate nu sunt garantate si pot varia de la persoana la persoana.

DOREȘTI O PROGRAMARE?

Fa primul pas catre rezolvarea problemei cu care te confrunti